2010. augusztus 21., szombat

Használati utasítás

A blogot azért hoztam létre, hogy angliai élményeimet rögzítsem és másokkal is megosszam. A virtuális naplók írásában teljesen tapasztalatlan vagyok, így várható a folyamatos változás és stíluskeresés a különböző bejegyzések között. Semmi sem biztos, de az nagyon - és hasonló elcsépelt modorosságok. Azt hiszem, az írásjeleket is kidobom - vagy mégsem. De vicceskedés mindenképpen lesz - vagy mégsem. De ismétlődés aztán tényleg mindenképpen, és várható egy csomó érthetetlen utalás, célozgatás, sunnyogás amit csak én értek. Szóval szerintem mindenki jobban jár, ha nem is olvassa el, amit írok. Ez természetesen nem igaz, nagyon szeretném, ha sokan olvasnák a blogom és mindenki el lenne ájulva a nagyszerű intellektuális hasmenéseimtől. Szóval sok sikert magamnak, hajrá, előre, éljek!

1 megjegyzés:

  1. Máskor nem fogok "csak azért, hogy kommenteljek" írni, de most kipróbálom, hogy hogy működik. És ha még nem mondtam volna: szurkolok! :) GyJ

    VálaszTörlés